קטגוריה
מחיר
-
 
 
 
 
 
 

תקנון

 
לקוח נכבד, תנאי השימוש שלהלן מהווים הסכם מחייב בינך ובין חברת "גשר מעבדות מחשבים".
מומלץ לקרוא את תנאי השימוש בטרם רכישת מוצר באתר.
רכישת מוצר ו/או שירות באתר מהווה אישור להסכמתך לקבל את התנאים שלהלן:
 

אספקת המוצרים

 
המוצרים בחנות ניתנים למשלוח בכל הארץ, באמצעות משלוחי UPS / FEDEX, עד 3 ימים מיום ההזמנה, ובכפוף לזמני המשלוח של חברת המשלוחים.

ההזמנות דרך האתר – 24/7.

כמו כן, ניתן לאסוף את המוצרים ממעבדת השירות שלנו בדגניה א', בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00.
 

שירות לקוחות

 
נציגי החברה ישמחו לעמוד לשירותכם בטלפון, בכל שעות הפעילות:

טלפון מעבדה: 04-6608666

נמרוד: 5325219 - 050

נטלי/ מנהלת אדמיניסטרטיבית: 2357788 - 054.

דוא"ל – info@gesher-lab.co.il
 

תעודת אחריות

 
1. שירות האחריות
 
  • שירות האחריות יבוצע רק במקרה של הצגת תעודת חשבונית.
  • תוקף האחריות, החל מיום המכירה.
  • אחריות החברה היא כלפי הלקוח ששמו מצוין בחשבונית ואינה ניתנת להעברה לצד שלישי.
  • במשך תקופת האחריות, במקרה של תקלה במוצר, שנוצרה באשמתו של היצרן / החברה, החברה מתחייבת לבצע תיקון ללא תשלום – לא כולל את התוכנה או מערכת ההפעלה.
  • מוצר שנראה כי אינו פועל כראוי, יימסר למעבדת התיקונים / שירות לקוחות של החברה, כשהוא ארוז בצורה שתבטיח מניעת נזק ע"י הלקוח, וישלח כשהוא מבוטח בשוויו המלא בצירוף העתק חשבונית המהווה הוכחת רכישה. המשלוח לחברה ובחזרה ללקוח הנו על חשבון הלקוח.
  • במידה ולא קיים המוצר או נפסק ייצורו, תיתן החברה מוצר אחר שווה ערך בביצועו (בטווח של 10%) למוצר הפגום.
  • שירות האחריות יבוצע בתקופה של החל מ-8 ועד 21 ימים – תלוי ברמת קושי התיקון והימצאות חלקים חלופיים.
  • זמן הטיפול בדיסקים קשיחים ומעבדים במסגרת האחריות יימשך עד חודש ימים.
  • אם לאחר 21 יום המוצר לא תוקן, אז יתבצע חילוף למוצר דומה לפי שיקול דעת החברה.
  • במקרה שמסיבות כלשהן לא יהיה ניתן לקבוע באופן חד משמעי את תקלת המוצר ברגע קבלתו (אם תקלה נכנסת לקריטריונים של שירות באחריות בלבד), המוצר יכול להתקבל לתקופת ניסיון עד 7 ימים שבה יעבור בדיקות קפדניות.
 
2. החזרת מוצרים
 
  • במקרה של החזר המוצר במסגרת האחריות, תוך 14 יום מיום הרכישה, בערכתו המלאה ובאריזתו המקורית, וכאשר לא נעשה שימוש במוצר כלל.
  • החזר כספי – יתבצע לפי מחיר המחירון של המוצר המקולקל ולא יהיה יותר גבוה מסכום ששולם למעשה עבור המוצר. ההחזר יבוצע בניכוי דמי הובלה ו- 5 אחוז מערך המוצר או 100 שקלים (הנמוך מבניהם) כקבוע בחוק הגנה לצרכן.
  • תנאי החזרה הנ"ל חלים רק אם המוצר נבדק ואושר כמתאים להחזרה במעבדת החברה.
  • במקרה של החזר המוצר ללא אריזתו או ערכתו המלאה (ראה סעיף 3), החזר כספי יתבצע בסכום מוקטן. גודל ההחזר במקרה זה ייקבע בנפרד לכל מוצר על ידי החברה.
  • אין זיכויים לאחר רכישה, אלא אם הוחלט אחרת ע"י החברה.
 
3. במקרה והמוצר באחריות יובא לא באריזתו המקורית ולא בערכתו המלאה (חוסר דרייברים, מסמכים, כבלים וכדומה), שירות האחריות יבוצע בהיקף מוגבל.
 
4. שירות האחריות לא יבוצע במקרים הבאים
 
  • חוסר תעודת חשבונית.
  • הימצאות שינויים / תיקונים בתעודת האחריות, נזקים / סימנים של הדבקה מחדש של מדבקת מדבקות האחריות, הימצאות של מדבקות או סטיקרים זרים על החלקים, אי התאמה של מספר סידורי של החלק למספר סידורי הרשום במאגר הנתונים של החברה.
  • הימצאות של נזקים מכניים / חשמליים שנוצרו כתוצאה מהובלה / שימוש לא נכון של המוצר.
  • הימצאות של ניסיון לתיקון עצמאי.
  • האחריות לא תחול במקרה של פגיעת ברק, קצר חשמלי, שריפה, רטיבות ו/או שימוש לא נאות במוצר.
  • הרכבה לקויה של חלקים עלולה לגרום לביטול האחריות. החלטה בנוגע למתן / אי-מתן האחריות במקרה זה שמורה לחברה בלבד.
  • במקרה של בעיית תוכנה (לא חומרה) הלקוח יחויב במחיר בדיקה במעבדה – עלות של 150 ₪ לשעת עבודה.
  • נזק למדבקות מקוריות של היצרן / אי יכולת קריאה של המספר הסידורי של המוצר.
  • המצאות לכלוך, אבק, חפצים זרים ו/או שרידי פעילות של בעלי חיים/ חרקים (תיקנים, נמלים וכדומה).
  • עבודה לא תקינה עם החלק התוכנה – חומרתי של המוצר (flash bios וכדומה), התיקון יבוצע בכוחות הטכנאי המוסמך של מעבדת החברה בלבד.
 
5. האחריות הזאת לא תקפה כלפי
 
  1. הנזק למוצר אחר שעובד בצירוף עם המוצר הנ"ל.
  2. תאימות מוצר הנ"ל עם מוצרים / תוכנות של הצד השלישי בחלק של התאמתם, קונפיגורציה המערכות והתקנת הדרייברים.
  3. החברה שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהלקוח תעודות מקוריות וחוקיות של תוכנות שבשימוש במקרה של דרישת שירות האחריות מצד הלקוח
 
6. סירוב לשאת אחריות על נזקים/ הפסדים מתלווים
 
החברה בשום מקרה לא אחראית לנזק תוצאתי / נסיבתי כלשהו (כולל הכול, בלי יוצא מן הכלל, מקרים של הפסד רווחים, הפסקת פעילות עסקית, אבדן מידע עסקי ו/או אבדות כספיות אחרות) הקשורים במישרין ו/או בעקיפין למוצר הנקנה.
 
7. הגבלת אחריות
 
  • אין כל התחייבות מצד החברה בכל הקשור להתאמת המוצר למטרה מסוימת, לשדרוג עתידי או בכל הקשור לשוויו וסחירתו.
  • אין החברה אחראית על נזק כלשהו למידע המאוחסן במוצריה – מומלץ לגבות את המידע לפני מסירת הציוד למעבדה.
 
8. שירות אחריות של מסכים, מדפסות ומחשבים ניידים יבוצע במרכזי שירות של חברות היצרנים. החלפת מסך LCD רק לאחר שתים-עשרה נקודות "מתות". החלפת פאנל TFT במחשב נייד, רק אחרי שבע נקודות "מתות".
 
9. החברה תטפל במוצרים הנזכרים בסעיף 8 רק במקרה של סירוב בכתב על ידי מרכז שירות היצרן לטפל במוצר.
 
10. להלן פירוט תוקף אחריות לרכיבי מחשב הנמכרים בנפרד ובמערכות מורכבות
 
  • מעבדים, זיכרונות – אחריות לשנה או 3 שנים במתן אחריות של היצרן בלבד.
  • מסכים – עד 3 שנים במתן אחריות של היצרן בלבד.
  • דיסקים קשיחים, לוחות אם, כרטיסי מסך, כרטיסי קול, מודמים, מוצרי תקשורת, מצלמות, כונני דיסקטים, דיסקים וגיבוי, צורבים, בקרים, כרטיסי טלוויזיה ועריכת וידיאו, סורקים, מדפסות, נגני MP3, מחשבי כף יד, מוצרי USB Flash, מחשבים ניידים, אל-פסק ושאר מוצרי חומרה – אחריות לשנה או יותר, במתן אחריות היצרן בלבד.
 
11. האחריות אינה ניתנת למוצרים הבאים
 
מאווררים של מעבדים ומארזים, מארזים, ספקי כוח, מקלדות, עכברים, רמקולים, ג'ויסטיקים, דיסקים לצריבה, ציוד מתכלה, ציוד להדפסה, תוכנה, אוזניות, מגירות נשלפות וכבלים – כל תקלה במחשב הנובעת מתקלות ברכיבים אלו לא תטופל במסגרת תיקון באחריות.